Pobierz Case Study z wdrożenia Comarch ERP Optima w Symec Europe sp. z o.o.
Dzięki Comarch ERP Optima w przedsiębiorstwie udało się stworzyć rozwiązanie wspierające serwis ponad 1000 urządzeń miesięcznie, wraz z ich jednoznaczną identyfikację w magazynie, oraz automatyzację obsługi dokumentów celnych. 

Zapoznaj się z Case Study wdrożenia Comarch ERP Symec Europe sp. z o.o.!
Graphcom Sp. z o.o.
T: +48 61 653 07 06
M: sprzedaz@graphcom.pl
Przeczytaj Case Study
Na podany adres e-mail natychmiast przyślemy dokument opisujący szczegóły projektu
O Symec Europe sp. z o.o.
Główną działalnością Symec Europe sp. z o.o. jest sprzedaż oraz serwisowanie i ulepszanie urządzeń mobilnych (telefony, laptopy, tablety, kolektory). Symec Europe sp. z o.o. wspiera technologię mobilną w przedsiębiorstwach w zakresie zarządzania całym sprzętem mobilnym w strukturze, wdrażania nowych urządzeń mobilnych w przedsiębiorstwach ze wsparciem serwisowym, minimalizacji postoju w trakcie awarii, doradztwa najbardziej optymalnych rozwiązań. Symec Europe prowadzi działalność na terenie całej Unii Europejsiej oraz w krajach poza UE. 
Co zyskał Symec Europe sp. z o.o. wdrażając Comarch ERP Optima?
Zautomatyzowano import dokumentów zakupowych, pozwalający na zakładanie
kartotek towarowych i oznaczanie
przyjmowanych urządzeń odpowiednią cechą dostawy
Zapewniono Seryjne przekazywanie przyjętych urządzeń do zleceń serwisowych
Umożliwiono agregowanie wielu zleceń serwisowych w taki sposób, by pozwolić na wystawienie jednej
faktury sprzedaży
Przygotowano raporty na potrzeby procedur celnych
 Dostarczono obsługę dekompletacji urządzenia
„Dzięki wdrożeniu Comarch ERP Optima udało się przyspieszyć i zautomatyzować powtarzalne procesy związane z obsługą zleceń serwisowych oraz zapewnić zgodność procesów z przepisami. Wieloletni partner Comarch, firma Graphcom, wdrożyła system sprawnie i terminowo.
Okiem klienta
Agnieszka Szynaka 
Główna księgowa Symec Europe sp. z o.o.
Graphcom Sp. z o.o.
T: +48 61 653 07 06
M: sprzedaz@graphcom.pl
Tomasz Krause
Dyrektor ds. sprzedaży
w Graphcom Sp. z o.o.

Case Study poleca